2011. június 3., péntek

Day 02: A film released on the same year that you were born.


Az 1990es év nem igazán remekelt filmekben. Gondoltam, az Ollókezű Edwardot linkelem be, de őszintén szólva még nem láttam, plusz tartogatom egy másik napra.
Hát mi legyen? Predator 2? Szörnyecskék 2? Meh. Így jobb híján marad a Reszkessetek Betörők.
Egész fiatalkorunkban minden egyes karácsonykor megtekinthettük, hála a kereskedelmi csatornáknak. Őszintén szólva amennyire szerettem mondjuk 10 vagy akár 6 éve, most pont ennyire húzom rá a számat. Ha nem lett volna a tv mániája, hogy minden egyes évben leadja (és mielőtt megszólalnátok, akkoriban nem virágzott úgy a netes filmezés, mint most), talán nem utáltam volna meg a végtelenségig.
Kár érte, komolyan. Bár a srác (Macaulay Culkin) a Reszkessetek filmsorozaton túl (jézusom ennek ÖT része van?!) nem vitte semmire, hasonló szépségek mondhatók el a bátyjáról is (Kieran Culkin). Ráadásul pechükre nagyon hasonlítanak egymásra, én például a Scott Pilgrim megjelenésekor hetekig abban a hitben éltem, hogy a kettő egy és ugyanaz.
Na de ennyi szócsépelés pont elég is volt ezekről.

Nincsenek megjegyzések: