2011. június 2., csütörtök

Day 01: The last film you saw at the cinema



Hmm... azt hiszem, Attival volt a Sorsügynökség.
Igazából amikor meghallottam a címet, úgy voltam vele, baromság. Eszem ágában se volt megnézni egészen kb egy héttel később szombatig, amikor a rádió egy mozis ajánlóval ébresztett.
Kiderült, hogy Philip Dick az írója, aki a Különvéleményt, a Felejtés Bérét és az Emlékmást is írta, többek közt, a rendező pedig George Nolfi, akihez az ocean's twelve és a bourne ultimátum fűzhető. Így kicsit optimistább lettem (plusz megtanultam, hogy tán-tán nem a cím alapján kéne ítélkezni), és rávettem Attit, hogy nézzük meg.

Na, pontosan olyan szar volt, mint amilyennek első hallásra tűnik. Látványos, gyönyörű képekkel operáltak és gazdag volt pc technikában, nem vitás, de összességében egy klisés szar, aminek nem csak hogy az első mondattól tökéletesen nyilvánvaló a vége, de még KÉTSZER! az ember szájába rágják a befejezést, hogy egész biztosan megértsük. Atti próbálta ezt menteni azzal, hogy szegény hülye amerikaiaknak tényleg a szájába kell rágni mindent, de szerintem egyszerűen csak nagyon nagyon alábecsülték a nézőközönséget. Mindenesetre a tanulság megvolt: hiába a hangzatos nevek (Matt Damon egyébként továbbra is csapni való színész szerintem, aki rohadtul pályát tévesztett), nyugodtan érdemes a cím alapján ítélkezni.

Nincsenek megjegyzések: