2009. augusztus 14., péntek

A kocka


Dö kjúb

Már hetekkel ezelött letöltöttem, elsősorban azért, hogy az egekbe verjem a seed rátámat, ez sikerült is, mostanra viszont annyira tele lett a gépem, hogy kénytelen vagyok törölni a free-seedelő filmjeimet, és úgy döntöttem, inkább megnézem letörlés elött. Nem volt hiba, sőt.

A film eléggé megosztott a megnézése elött. Rengeteg jót hallottam, viszont ez immáron egy 12éves film, nem mai darab (nahát mostanában milyen retró vagyok, kedden Gattaca-t néztem és sírtam végig, majd írok arról is). Amikor elkezdtem nézni, 3 dolog ugrott be:
- 10 kicsi indián a sivatagban
- Fűrész 1
- Számítsunk a véletlenre, avagy "váratlan" fordulatok másfél órában

A 3ból 2 bejött, ugyanis a Kocka 1 elkövetőjére nem derült fény, ellenben a Fűrész 1gyel, de a másik kettő, mondhatni így aktív horrorfilm-rajongóként cseppet se újdonság.

Ennek ellenére szívből ajánlom mindenkinek ezt a mára már klasszikusnak mondható filmet, én nagyon élveztem, főleg, hogy valamilyen szinten igyekeztem beleélni magam, és együtt töprengeni a szereplőkkel. A fordulatok mondjuk 15%a tényleg meglepő, a többi pedig kellemes nosztalgia, emlékezteti az embert, milyen is egy jó horrorfilm zombik és ufók nélkül.

Jelszó: Éljen a misztikum!

(és most megyek, megnézem a 2. részt :))

1 megjegyzés:

Meroko írta...

sztem a vége kicsit értelmetlen volt a filmnek, nekemnem tetszett annyira, de nem volt rosz. Inkább ez mint afűrész. Mondjuk lehet kicsit túlkómás voltam mikor hajnali 3körül megnéztemXD