2010. január 17., vasárnap

Avatar

Már tudom, mire gondoltatok, amikor azt mondtátok, a Twilight egy menekülő útvonal. Egy világ, ahova el lehet bújni az elől, ami itt fogad minket. Most én is érzem. És Istenem...

A film nagy részét végigsírtam. Tudtam, hogy erre lenne most a legnagyobb égető szükségem. Hogy egy ilyen környezetben legyek, ilyen lényekkel, ilyen világban.. "Vissza a természetbe!" Igen, kiskoromban is mindig ezt mondtam.. A kék-túrákkal, a rengeteg kirándulással, mindig vonzott az erdő, mindennek a sűrűje. Féltem is valahol, egy negyedikes kirándulás során majdnem elvesztem az erdőben, mert egyszerűen hívott és én mentem, majdnem túl mélyre. És most megint itt tartok, megint ezt érzem. Hogy ki kell rohannom a fák közé, bebújni pár kimosódott gyökér alá, és ott maradni. Ott éreznék talán csak igazi békét.

Mindenesetre, hideg van. Kibaszottul, kurvára hideg van. Hazafelé megpróbáltam stoppolni, csak 40 percig gebedtem a megállóban, míg végül a busz szedett föl. Nyarat akarok. Meleg nyári éjszakákat kinn a szabadban, a nyugalomban.

Színekben, madárcsicsergésben gazdag közegben szeretnék lenni. Miután kijöttem a moziból, undorodni kezdtem a városrésztől, ahol élet, pedig itt még viszonylag sok a fa és kevés a panel, mégis hirtelen vált minden rondává. A fakó sárga fények, a szürke vagy fekete beton.. Minden olyan halott ilyenkor.


A Transformers első része volt anno az a film, amire többször is beültem a moziba, mert nem sajnáltam rá a pénzt. Az Avatar a második ilyen film, amit már most tudom, hogy többször is meg fogom nézni moziban, mert ... mert most érzem én is, hogy menekülni kell.




Jaigen, még valami. Néztük a 3D reklámokat, az Alice Csodaországban-t tiszta sor, hogy együtt nézzük, de volt még egy 3D, amin tátott szájjal pislogtam, aztán már anyám szólt rám hogy ne nyüszögjek magamnak: Titánok Harca vagy mi a bánat. Igazából amikor megláttam a Krakent meg Meduzát, kikapcsolt az agyam és sipítoztam hogy DO WANT GREEK MYTHOLOGY! Valakit érdekelne? (csak olyan jelentkezzen, aki bevállalja, hogy én minden-egyes-mitológiai-lénynél sikoltozni és vergődni fogok ültömben a katarzistól)

5 megjegyzés:

Elyon írta...

Megyek veled, mostmár nagyon kíváncsi vagyok :3

Acho írta...

Csak egy link, amit ma reggel láttam...
http://www.origo.hu/filmklub/blog/hir/20100117-ilyen-is-lehetett-volna-a-szex-az-avatar-ban-.html

Amúgy megvan a teljes zenéje, ha érdekel, szólj.

Nura Winderson írta...

Megvan nekem is :) Arra aludtam el.

Névtelen írta...

utálom, hogy nem bírok elmenni még a ház vágébe se, nemhogy moziba >< menni akarok énis mindenre *szipp*

.mimi írta...

énis szivesen megnézném.