2011. január 16., vasárnap

Ha már csak ennyi maradt ebből is

4 megjegyzés:

Hele írta...

Szia!

Bar nem voltam ott csak kintrol lattuk a kaoszt.. (eppen arra fele jottunk haza) Nagyon megdobbentem miutan megtudtam h kb "mi is tortent".. (Foleg azert mert aznap ugy volt h a Hugiek is oda mennek.. de szerencsere inkabb velunk jottek el mashova.) Okadek modon sablonozva van az egesz sztori a sajto altal szerintem. Remelem hogy ha esetleg arra fele voltal akkor nem esett semmi bajod es jol vagy!! Mert a rengeteg beszamolo/kep alapjan sok serult is volt. Nyugodjon bekeben az osszes aldozat. (Azok is akikrol talan sohasem fogunk tudni..) :(

Nura Winderson írta...

nem voltam ott, a blahán voltam, amikor a szóbeszéd utol ért.
hugid jól van?

Hele írta...

Persze. Szerencsére elkezdtem "cseszegetni" őket , hogy inkább jöjjenek velünk máshova a barátnőjével és bámulják a képemet egész este. Mennyire örülök így utólag , hogy kivételesen nem vitázott.

Nura Winderson írta...

örülök, hogy ilyen jól tudsz vigyázni rá :)