2011. január 18., kedd

Egy köteg pofátlanság

"Amit nem értek, hogy mit keresnek az éjszakában 18 év alatti fiatalok? Miért lett ez szokás, ok, a profit miatt. De nem lehetne a törvényt végre betartatni? Tényleg 14-16 éves kislánykák, tinifiúcskák pénztárcája a cél, mint profit?"
-> PONTOSAN! amikor tizenévesen meghallottam, hogy szegény pesti kocsmáknak milyen rosszul megy, gyorsan... alkoholista lettem.
"Mig én gyereket neveltem, küzdöttem a megélhetésért, elszáguldott mellettem a világ. Én nem tudom mi az a Coro , nem veszem észre, ha drogozik, mert nem tudom mik a jelek. Amikor én voltam fiatal még nem volt drog, nem volt ekkora a bűnözés, a TV-ben nem volt ennyi sex."
-> igen, emlékszem én is. amikor először láttam sexet a tévében, azonnal a bűnhöz és droghoz fordultam mentsváramul.

"vegyük be a riadóláncba a nagyszülőket is!"
-> milyen jó is lenne! milyen jó is lenne kedvenc járókeretes 70éves nyugdíjasommal kóstolgatni a feleseket "diszkóbírálás" cím alatt.

"Ezeket a DISZKÓ SZERVEZŐKET csak az Anyagiak érdeklik SAJNOS!!!! és nem a fiatalok biztonságos szórakozását. Meg a drillereket. TENNI KELLENE MÁR ELLENÜK VALAMIT, mert a normális fiatalok szeretnének biztonságban bulizni!!!!!"
-> a bejegyzés jobb oldal található a végveszélyben lévő Drill. a driller tehát a majmokkal fajtalankodó? tőlük én is félek. (via wikipedia)

"Mélyen együtt érzek a gyászoló családokkal, egy 20 éves "bulizó" (bár mostanában visszafogottabb) kislány édesanyjaként. Kívánom, hogy találják meg a felelősöket.
Mikor lányom pár éve elkezdett koncertekre járni, meglepett, hogy gyermekeink éjjel 11-kor mennek szórakozni és reggel érnek haza. Normális ez? A teljes másna...p odavan, képtelenség életet lehelni belé. Normális ez? Nem lehetne korábban kezdeni? Már csak a környékbeliek érdekében is?"
-> na várjunk csak. 20 éves, bulizó kislány. 20 évesen bulizik?! mit képzel?! ahelyett, hogy tanulna?

"Szerintetek mi volt az a különleges élmény, amit a gyerekek megkaptak ettől a Noise rendezvénytől? A programsorozat alig egy év alatt több ezer kamaszt tett rajongójává. A 21 éves főszervező azt nyilatkozta, hogy külföldi DJ-ket hozott a programokra. De nem hiszem, hogy csak ettől lett népszerű. Az alkohol és a partydr...og sem magyarázat, azokat sajnos megkaphatják máshol is, akik nagyon akarják. Mi lehetett ebben a rendezvényben az a plusz, amit a mai fiatalok keresnek? Valami spontán tudatmódosulás, vagy mi?"
-> látom lelki szemeimmel, ahogy a gonosz rendezvényszervezők tudatmódosító bogyókat csempésznek szerencsétlen tanulni vágyó tinik kakaójába.

"Ugyanerre a kérdésre a fiam azt válaszolta, hogy neki az tetszett, hogy a DJ-k nem csak egy helyben álltak, hanem végig a közönséggel foglalkoztak. Kommunikáltak velük, figyeltek rájuk, csapatot kovácsoltak egy-egy estére. Mintha fontosak lettek volna valakinek. Kaptak egy dózis figyelmet, szeretetet. Mégha tudjuk, hogy ez csak illúzió volt, akkor is."
-> ja, ha már otthon nem kapják ezt meg.

"
Én úgy látom, hogy a kultúrált családi nevelést, hamar felülírja a trend, a média és a kortárs csoportok nyomása. Az én fiam (18) egy közös családi színházi programot követően ment a WB-hez, de szerencsére nem jutott be."
-> mit képzel?! szórakozni akart? szakadjon le a mája, ahelyett hogy elissza!


najó, meguntam. ha majd lesz kedvem, továbbolvasom ezeket a gyöngyszemeket.

Nincsenek megjegyzések: