2010. március 4., csütörtök

Szerda.

Annyi mindent akartam ma csinálni, és a végén nem csináltam semmit. Legközelebb vasárnap fogok tudni aludni, úgyhogy ma délig aludni akartam... reggel 8tól délig csak fetrengtem és szenvedtem, mert már átszoktam arra, hogy sose alhatok. :\

Tegnap éjjel láttam két boltot egymás mellett, az egyikben 1990 a farmer, a másiknak 2490 a tornacipő, vissza akartam ma menni oda.. hát.. majd pénteken el is jutok :) remélem.
Schampontechnősön reklámoztak egy Kangoo Aerobic oktatót, így rágugliztam, mi a fene az úgy egyáltalán. Elég jónak tűnik, és találtam a közelben egy termet ahol tartanak ilyen órát is. Majd elmegyek a héten vagy jövőhéten egy próbaórára, és ha tényleg jó, akkor megvan a heti mozgás is:)

Aztán.. öh. nemtudom. ma nincsenek értelmes gondolataim. Hajni is agymosott BKVs lett, nekiállunk flyer és plakáttervezni, illetve programokat oda. Bezony, és ti jönni fogtok. nekem meg lesz végre fizetésem. :D

Nincsenek megjegyzések: