2010. március 9., kedd

Kedd

Mint ahogy az egyetemen mindenkinek kifejtettem a mai napon 312672137485965746352x, szar vagyok a címadásban.

Más.

Holnap forgatjuk Viktória Kisasszonnyal életem első saját ötletét-saját anyagát. Baromira félek igazság szerint :\ Eddig direkt elbújtam a kamera mögé, és jó volt ott nekem, erre az első saját ötletemnél máris én lettem a riporter... H. kedves volt, külön a kedvemért kijött, hogy felkészítsen, meg lefixáljuk a kérdéseket. Pár dolgot újra is kellett fogalmazni, mert nem bírtam egyszerűen kimondani egyes szavakat köpködés vagy akadozás nélkül...
Szóval holnapi hosszú nap lesz, délelőtt forgatunk, aztán délután szokás szerint BKV Klub. Bár most van remény némi változatosságra, P. tett rá ígéretet, hogy valami búcsúbulit tartanak nálunk, szóval nem fogom végigunni az egészet.

Mostanában folyamatosan halálosan ki vagyok merülve. Pedig sokat alszom, becs szó! Ma is sokat fogok, szerintem 9-10 körül már eldőlök, és csak 7kor kell majd kelnem. Kinn meg szaladgálhatok majd szekrénykulcsért, csudicsodás leszen.

Azt hittem, a 15.e is a szokásos lesz, vagy Jobbiknak szórólapozom, vagy itthon esz meg a fene, erre úgy néz ki, hogy lehet (!!) forgatni fogok belvárosban, estére meg hívtak bulizni.. nemzeti ünnep estéjén partyzni nekem annyira bizarr. Én vagyok túl maradi?

És a nap slágere:

Nincsenek megjegyzések: