2010. január 20., szerda

24 óra

szoc pszicho - hármas. no komment. nem örülök, de nincs az az isten, hogy újraírjam

egyébként csúnya volt ez a 2 nap

tegnapelőtt du 10kor keltem, és tegnap délután 2kor feküdtem
este 9kor valaki kinyitotta az ajtót - gondolom azt nézte meg, élek-e még. azonnal visszaaludtam
hajnali 1kor újra felébredtem, és felkeltem, már csak azért is, mert ekkor már szintén 24 órája semmit nem ettem
5ig voltam fenn, aztán visszafeküdtem aludni, 6 körül aludtam el, és nagyim most keltett föl

istenem, de zúg a fejem..


PINATEKERCS <3<3<3 üzenete:
*<:
*hallod
Nura/Keita - slytherin na'vi üzenete:
*nem
*de látom
PINATEKERCS <3<3<3 üzenete:
*vottál azóta fület lövetni?
Nura/Keita - slytherin na'vi üzenete:
*nem
PINATEKERCS <3<3<3 üzenete:
*ha ilyen kurva okos vagy ménem mész el a bús picsába? :P
Nura/Keita - slytherin na'vi üzenete:
**hág jú*
PINATEKERCS <3<3<3 üzenete:
**visszahug*

Nincsenek megjegyzések: