2009. november 30., hétfő

Wir gehen nach Wien

- Brigi, Brigi!
- ..hhmmm..?
- Jössz Bécsbe.
- Megyek?
- Igen!
- ..és mikor megyek?
- Jövőhét szombaton.

Meglepett a hír. Őszinte leszek, baromi jó érzés volt, hogy a Bakter jány ilyen természetesnek veszi, hogy én is megyek velük Bécsbe. Felcsaptam a naptáram, csak úgy a rend kedvéért, és láss csodát, tényleg odakerült a napifoglalás: Reggeltől Bécs.

- És előző este nálam alszol.
- Igen? Miért?
- Mert az Árpád-hídtól megyünk, és az úgy egyszerűbb.
- Aha.. Jó.

Szeretem, amikor csak így mennek a dolgok, hogy hopp, megyünk Bécsbe :) Mindenki ott lesz, MIN-DEN-KI. Wooo :)

Ez a nap kiemelkedően jó volt az elmúlt hetekhez képest.

3 megjegyzés:

Buboréklány írta...

Énisakaroooook~ De nekem majd csak valamikor suli után szabad T_T Remélem, lesz pénzem XD

Nura Winderson írta...

kya, pedig foglaltattam volna helyet neked is, az egyik barátnőm pasija a szervező, szóval kapcsolatok megvannak :DDD

Acho írta...

sajna én nem leszek, bár ez nyilván nem változtat a "mindenki" kitételen. jó szórakozást Nektek! :)