2009. november 22., vasárnap

Vágás O_o"

Ez a tegnap este is nagyon mókásra sikeredett :) Este.. mikor is? fél 9? Háromnegyed? Valamikor ekkor közös szenvedésünk gyümölcse lett, hogy laptopostul átmentem Mimihez. Bati jól ráizzított, hogy tuti megvágjuk a körkérdést, már miért is ne vágnánk, hisz ő ismeri a Premiert, nekem meg van nyersanyagom.
Megnéztük az egyik régebbi körkérdést alapnak, azután még elsörözgettünk, ők vacsoráztak egyet, még egy kicsit húztuk az időt, mire rászántam magam, hogy megnyissam a Premiert.. és.. ééééés...

Rosszul lett bedigizve az anyag, és nem tudtam megvágni :DD Néztem, hogy ilyen egyszerűen nincs.. Hetek után végre rászánom magam, erre digizésnél elnéztük a felbontást, és 16:9es felvételt 4:3ba digiztünk be.. :)

Szóval elhalasztottuk újabb pár nappal a vágást, ha minden igaz, hétfő este is megyek Mimihez (<3x896)


Egyébként aki kicsit okosabb, mint én, mondja már el nekem, hogy a premier mi alapján dönti el, hogy neki egy avi az most audio vagy video? És ha codec-függő, milyen codecprogit töltsek le, hogy minden aviban felismerje a képfilet is?

Nincsenek megjegyzések: