2009. július 14., kedd

Ráérek és különben is folyton baszok blogot írni

...ahogy most sincs kedvem xDDD

Egyébként summa summárum voltam multhéten Bamba Nyuszik guildtalin aztán voltam most Insomniac guildtalin. Ez a hét kb az első -és utolsó- hogy nyugodtan ülhetek a gép elött a seggemen, mert NINCS SEMMI DOLGOM, Ó, IGEN IGEN! Csak dolgozni kéne lassan elmenni.

Tudom, mondtam hogy lesznek képek meg mittudomén de aaaannyira nincs kedvem írni egy igényes bejegyzést. Pedig nagyon próbálkozom.

Mostanában egyébként mindennel így vagyok. Ha már az én blogom, had rinyáljam már ki magam. Csend van a fejemben. Nihilli csend. Nagyon szeretnék erepen cikkeket írni, wowba novellát, folytatni azt a rengeteg mindent, amit elkezdtem, de a puszta gondolattól is megfájdul a fejem és kedvem lenne csak átaludni ezt az időszakot, aztán hátha megíródik minden magától. De úgyse fog..

Minden alkalmat megragadok, amikor elfuthatok a hétköznapok elől, tényleg mindent. Imádok idegen közegben lenni, idegen helyen aludni, idegenekkel beszélgetni. Szívesebben kötöm le magam mások problémáival, csak a sajátomra ne kelljen gondolnom. Csend van... Talán jól esne egy ölelés és egy calippo.

Nincsenek megjegyzések: