2009. május 11., hétfő

Szuterén takarítás, első fázis

Röpke 4 óra késéssel kezdtünk neki a szuterén (ház alatti 1szobás lakás konyhával, kádas fürdővel) kitakarításának, ma délután. Legelső gondolatomat, miszerint kib... hideg van ott, egy másik követte, miszerint ku... sok pók van ott. Egy ideig próbálkoztam az egyesével-lecsapkodom módszerrel, de rájöttem, hogy bukott ügy, és különben se merek lecsapni egy akkora pókot, mint a tenyerem.

Nagyim pont ekkor érkezett meg a porszívóval. Nosza, be is kapcsoltuk, és nekiestem, hogy majd leporszívózom őket. Ez groteszk látvány volt igazság szerint. Először mindnek a lába orientálódott a porszívó irányába, majd utána ment a "testük". Ez főleg nagyobb pókoknál volt leginkább szemmel követhető. Leginkább olyan volt a kis sötét helyekről a tucatnyi pókot kiporszívózni, mintha valami rossz horrorfilm elején szerepelnék épp. Remélem nem fog álmomban a teraszon beosonni a 2 méteres lábakkal rendelkező főpók. Attól lehet, hogy megijednék.

Egyébként "csak" másfél órát szórakoztam eme vicces játékkal, majd kifertőtlenítettem a fürdőt. Azt hiszem, az egészséges szint négyzetes többszörösét sikerült belélegeznem a fertőtlenítőből. Namindegy, legalább biztos steril lettem :D Holnap jön a következő fázis, ugyanis felfedeztük, hogy a korábbi lakó (khm khm) teledohányozta a fürdőt és vakarni lehet a dzsuvát a falról, szóval holnap falmosás, illetve a besárgult csövel lefestése következik, ezzel szerintem kész is leszünk, mivel mama meg sikeresen sterilizálta a főszobát (mit mondjak? hálópernappaliszoba? ugyanmár), a konyhával meg nem volt sok gond, csak a pókok meg a hálóik.

Éljenek a rövid bejegyzések!

Nincsenek megjegyzések: