2009. április 8., szerda

A Titok még mindig működik O.o

A pozitív bizonyíték:
- Vettem új cipőt, amihez akartam új farmert, de nem volt rá pénzem.
- Kiszakadt a mostani kedvenc farmerom, és nincs pénzem újra.
- Lenne pénzem rá, ha osztálypénzbe nem kellett volna beleadni.
- Bár kapnék húsvétra új farmert.

-> Osztálypénzbe beadott pénz felét visszakaptam
-> Nagyim felajánlotta, hogy ha segítek neki a házimunkában, ad pénzt új farmerre. "Nem 2000-t adot, ne kínai farmert vegyél"

:D


Negatív bizonyíték:
- Szombaton azt ecseteltem Kölyöknek, hogy a kontaktlencse hátránya, hogy néha begyullad a szemem.
- Örültem a fejemnek, hogy fél éve nem gyulladt be a szemem.

-> Tegnap bevérzett az egyik szemem, ma a másik fájni kezdett.
-> Ma inkább kivettem a lencséket, hogy ne gyulladjon be :D

Nincsenek megjegyzések: