2009. április 12., vasárnap

Szünet~

Mozgalmas volt a szünet, és hajjaj, mindjárt itt a vége!

Szerdán boldogan elvoltam magamban, tanulgattam, lazítottam, msneztem, minden király volt :)

Csütörtökön nagyimmal kerítést festettünk, meg főztünk töltött káposztát meg csoda-citromostúrós palacsintát. Aztán rájöttem hogy tanulni kéne, és e helyett találkoztam ELDARITHTAL! Yippe :D Meghorgoltam a hajának kb a 3/4ét (ez közel 3 órámba telt..), és erre kijelentette, hogy én lettem a hajhorgolásfelelős O_o Zomg. Hát jóó.

Pénteken továbbfestettük a kerítést! Ömm.. erm.. tanulni akartam.. igenigen. E helyett Ani-chanhoz eligérkeztem.

Ma Ani-channál parkettáztam, w00t! Megismertem az éédes hugiját, a mégéédesebb keresztanyja lányát (aki olyan mint én voltam kislány koromban :O). Parkettát zúztunk, meg sokat röhögtünk a srácokkal. Nagyon jól éreztem magam, és jövőhéten Dragonball Múúúvit nézünk! :D

Előrejelzések:
Holnap előreláthatólag vampireözöm (w00t!), aztán tanulok ^^"

Hétfőn elkergetem a környékről az összes locsolót, mert tanulnom kell :D (Kéjlék bejöhetnek :3)

Kedden pedig pánikolok, amiért nem tanultam semmit O_o és anyával családiprogramolunk! (tüntetünk, so what..)

Nincsenek megjegyzések: