2008. december 31., szerda

:pótol-pótol:

Naszal így kicsit -nagyon- lusta voltam, és van netem amióta itt vagyok, de a francnak van ideje blogot írni, amikor a szájában ül egész Canada?

Az út nem volt vészes, csak Amsterdamban ment föl az agyvizem, de ezt laptopon meg is örökítettem:


Fantom-WiFi Amsterdamban

Szóval az út egy tizedénél tartok. A klaviatúra telement morzsával, és alig tudok gépelni, de sebaj. Megérkeztem Amsterdamba, éhesen, kiszáradva, álmosan. Tettem egy kört, de nem találkotam semmi említésreméltóval, a pofátan drága árakon kívül. Feljöttem kb. egy órája a kajáldás részbe, vettem reggelit, és örömmel csaptam fel a laptopom a hírre, itt van wifi! Hát lássuk.
A laptopnak konnektor természetesen nincsen, ó minek is az ide? (most van 40%on az akkum. Ceginy) Csak az 20 perc volt, mire rájöttem, merre keressem a wifiket (megnyugtatásul: a laptoppal kerestem, nem a levegőben nézelődtem). Találtam, Yatta!
Kettő maimális erősségű, bitonságos.

Schuling-Group: Csatlakozz!
..tölt.. ..tölt.. ..tölt.. ..tölt.. ..tölt..
A csatlakozás időtúllépés miatt sikertelen. Próbálkozzon meg egy másik hálózattal.

Duckling: Csatlakozz!
..tölt.. ..tölt.. ..tölt.. ..tölt.. ..tölt..
A csatlakozás időtúllépés miatt sikertelen. Próbálkozzon meg egy másik hálózattal.

Basszus. Oké, akkor nézzünk egy nem-biztonságos hálózatot. Úgyse tudnak magyarul.

Error, a Windows nem talál hálózatot. Kíváncsi rá, miért?
Naná!
A Windows talált hálózatot. Kíván csatlakozni?
..öhm. Ja.
Error, a Windows nem talál hálózatot. Kíváncsi rá, miért?
..eléggé...
A Windows talált hálózatot. Kíván csatlakozni?
NEM!

Újraindítom a gépet, hátha a használ. Végigzongoráztam ugyanezt, eredmény nélkül.

WiFi - Internet bárhol, bármikor!
A nagy f... fenét.

ennyi elég is volt mára.

BOLDOG ÚJ ÉVET MINDENKINEK! <3


Nincsenek megjegyzések: