2008. december 14., vasárnap

Szalagavató

Stílusosan, hogy az első bejegyzés ne legyen teljesen üres. A késöbbiekben lesznek képek és videók is.

Idén van az érettségi éve, és most pénteken volt a szalagavatóm. Csodálatosan sikerül! Délelött fodrásznál voltam, délután pedig délután 2től este 8ig nem volt megállás. Próbák, tablófotózás, táncolás és izgulás végig.


-> 5kor kezdődött a szalagavató. 6ig semmi érdekes nem történt. Beszédeket mondtak, de a kutya se figyelt rájuk, én elvoltam a mellettem ülő osztálytársaimmal.

-> Nagyjából 6 körül kapta meg az osztályom a szalagokat. Legnagyobb, és legmélyebb utálatomra Rocky volt a bevonulózenénk, de a szalagtűzésre már Matrix szólt, ami azért mégicsak hangulatosabb, na. Levonulásra a többiek Kincs, ami nincs-et választottak, még szerencse, hogy gyorsan vonultunk le...

-> Ezután jött a nyitókeringő. Fantasztikus volt! Egész testemben remegtem, és borzasztóan féltem, hogy el fogom rontani. El is rontottam, de nem érdekelt, mert senki se vette észre, sőt! Visszatapsoltak minket! Kétszer is eltáncoltuk.

-> (Számomra) Rögtön utána kezdődött az osztálytáncunk is. Evolution of Dance! Ha valaki nem ismerné:

Szóval ilyesmit csináltunk, kevesebb számmal :) Nagyjából 5-6 számot eleveníthettünk föl. Erről is lesz videó! :D
Ezután végre volt pár perc szünetünk, aztán máris öltözhettünk át a szülői keringőre. Nagyon jó volt! Minden egyes drága vendégem táncolt velem egyet, és Mizuci csodás képeket készített rólam :)

Mégegyszer (igaz már 100x megtettem), köszönöm hogy eljöttetek :)

Nincsenek megjegyzések: