2008. december 22., hétfő

Csütörtök reggel:
köh-köh.. nem vagyok jól :S

Péntek reggel:
köh-köh.. NAGYON nem vagyok jól..

Péntek délután:
Egyeztetés. nem mondok le semmi programot.
Randi: eltelt. túléltem
Esti buli osztálytársaimmal: nagyon jó volt :) köszönöm nektek, még ha ezzel vágtam haza végleg az egészségemet, akkor is megérte! Nagyon köszönöm :DD

Szombat:
Aludtam 2 órát. Bementem suliba, aztán délre értem haza. Befeküdtem egy kád vízbe, anya du. 3kor ébresztett. Befeküdtem az ágyba, és 9ig aludtam. Aztán ettem, és 11től reggel 9ig aludtam. Aztán Még egy kicsit aludtam, és a változtatosság kedvéért aludtam.

Vasárnap:
Kiesett az egész. Átaludtam?

Hétfő reggel 9 óra:
"You are not prepared!" üvölti valami, vagy valaki. A másik oldalamra fordulok, és motyogom: "Nem, tényleg nem."

Délben:
"You are not prepared!" - felülök. Mi van már? Ja a mobilom.. Két új sms, nahát.

Délután 2:
Nagyim átjött hozzám.

Délután 4:
Szombat óta először mozdultam ki! Fél 7re értem haza, ami nem sok távollét, mégis dög fáradt lettem.. Aludni kéne.

Nincsenek megjegyzések: